Pomysł na bloga – koncepcje i na co zwrócić uwagę

Blog szkoły aktorskiej, w którym organizatorzy podają koszt szkolenia, informują tekstowo o korzyściach płynących z aktorstwa i zapraszają na zajęcia otwarte. Publikują również filmy z ćwiczeń, opinie studentów w mediach społecznościowych, organizują konkursy, promocje i powielają informacje ze swojej strony internetowej.

Możliwe jest połączenie bloga firmowego z osobistą stroną internetową. Klienci poczują się bardziej związani z firmą, jeśli będą mogli zobaczyć założycieli marki jako zwykłych ludzi. Mogą zadawać pytania lub zostawiać komentarze, a klienci będą im ufać.

 

Różne rodzaje treści

Posty sprzedażowe

Możesz zamieścić informacje o cechach produktu, cenie, dostawie i wszystkim innym, co jest potrzebne, aby go kupić. Możesz opisać sukienkę, przesyłając zdjęcie na swoje konto w sklepie odzieżowym.

Posty z ogłoszeniami

Choć mają wiele cech wspólnych ze sprzedawcami. Jednak w przeciwieństwie do nich możesz dowiedzieć się więcej o przewadze firmy nad konkurencją, o wyjątkowości i korzyściach płynących z zakupu. W ogłoszeniu o strzyżeniu dzieci należy wspomnieć, że wszyscy mistrzowie mają duże doświadczenie w pracy z dziećmi. Dla dziecka strzyżenie będzie ekscytujące i bezpieczne.

Stanowiska edukacyjne

Stanowiska te można wykorzystać, aby nauczyć czegoś abonentów. Artykuł o pielęgnacji roślin domowych, lekcja wideo o jodze, webinarium o podróżach itp.

Przyjemne posty

Ta kategoria obejmuje wszystko, co nie należy do żadnej z pozostałych trzech kategorii. Humor jest najpopularniejszym rodzajem treści. Obejmuje on dowcipy, wideo i zdjęcia. Wszystko, co sprawi, że Twoi subskrybenci będą się śmiać, nawet ciekawe historie z Twojego życia. Istnieje wiele sposobów na zarabianie pieniędzy

Reklama

Jest to główne źródło dochodów dla blogerów. Ta metoda może być stosowana zarówno w przypadku kont komercyjnych, jak i blogerów, którzy chcą przekształcić blog w firmę. Można albo płacić pieniądze za reklamowanie swojej firmy, albo handlować. Samozatrudnieni często wybierają to drugie rozwiązanie. Na przykład artysta może pozyskiwać farby za darmo, a następnie reklamować ich producenta na swoim blogu. Choć nie ma dochodów, oszczędza na materiałach. Zasadą jest, że im więcej osób śledzisz i im częściej publikujesz, tym wyższą cenę płacisz za reklamę.

webion
Author: webion

Leave a Comment