Rozwińmy Twój biznes

Jak Twój blog może zarabiać pieniądze?

Na to pytanie nie jest łatwo odpowiedzieć. Zależy to od wybranego tematu i metody monetyzacji magazynu internetowego. Na przykład w niszy komercyjnej tylko kilkuset odwiedzających dziennie może zapewnić przyzwoity dochód. W branży rozrywkowej nawet kilka tysięcy odwiedzających dziennie może nie wystarczyć, aby zarobić na przyzwoite życie. Teoretycznie Twój blog może zacząć zarabiać już w ciągu kilku pierwszych dni. Przykład: Pierwszy post może przyciągnąć odwiedzających do Twojego bloga, a niektórzy z nich staną się klientami.Twoi pierwsi czytelnicy mogą wyświetlać bloki reklamowe i zarabiać pierwsze pieniądze, jeśli wybrałeś opcję monetyzacji reklam. Systemy reklamowe nie wymagają obecności na stronie.Po osiągnięciu pewnego poziomu ruchu na blogu monetyzacja jest praktyczna.

Aby publikować reklamy, ilu użytkowników powinno odwiedzać witrynę każdego dnia?

Zarabianie na blogu

Zarabianie na blogu

Punkt orientacyjny musi być wybrany przez Ciebie. Należy wziąć pod uwagę temat, cechy projektu i zachowanie użytkowników na stronie. Zwróć uwagę na wymagania dotyczące obecności w Google. 500 unikatów na dzień kalendarzowy to minimalny wymóg, aby zostać dopuszczonym do któregokolwiek z systemów reklamowych. Nie zawsze będziesz mógł pracować na leżaku z laptopem pod palmami.

Oto, jak to działa: Wybierz kamień milowy, który Twoim zdaniem możesz wykorzystać do rozpoczęcia zarabiania na blogu po jego osiągnięciu. Rozważ opracowanie zasobów, zanim zaczniesz dążyć do osiągnięcia swojego celu.

Reklamuj się w czasopismach, które mają od 10 do 100 czytelników dziennie. Dlaczego? Zarabianie grosza może być silnym motywatorem. Jeśli trochę policzysz, zobaczysz, że nie tysiąc, ale 10 tys. unikalnych użytkowników dziennie to za mało, aby dostać laptopa pod palmą. Wyjdzie na to, że 150 osób dziennie to za mało, żeby zrobić bloga, więc trzeba będzie blogować za dodatkowe 15. Nie jest dobrym pomysłem, aby po tak długim oczekiwaniu przestać pisać.

Innym powodem jest to, że nie będziesz tworzyć treści ani rozwijać swojego bloga. Zamiast tego będziesz spędzać czas na poznawaniu jednostek reklamowych.

Jeśli chcesz zarabiać na swoim blogu, powinieneś traktować go jak przedsięwzięcie biznesowe. Musisz określić, jakie dochody będzie generował magazyn. Następnie należy obliczyć ruch i współczynniki konwersji wymagane do osiągnięcia docelowych przychodów.

webion
Author: webion

Leave a Comment